Valgkampaktiviteter i Trondheim

Valgkampen er godt i gang og vi har mange arrangementer du kan være med på og et utall muligheter til å bidra i valgkampen.

Smittevern

Hvis du har symptomer på luftveisinnfekssjon, er syk, har vært i kontakt med folk med påvisst koronasmitte så skal du ikke møte opp i valgbod eller på andre valgkamparrangementer.

Valgbod

Valgboden til Trondheim SV er åpen mellom 12.00-17.00 man-lørdag frem til 11. september. Vi trenger folk til å stå i boden hver eneste dag fremover! Meld i fra til valgkampsekretær Iben på: ibenjonathan@gmail.com / 47954014.

Se skjema for ledige vakter i valgboden her:

Postkasseutdeling / Roder

En av de enkleste måtene å bidra på er å gå med løpesedler i postkassene i din bydel. Kontakt valgkampsekretær Iben for kart og utdeling av valgmateriell.

For øvrig informasjon om valgkampen kan du ta kontakt med fylkessekretær Frode Nystuen på 41302123 / trondelag@sv.no

Ringesentral

Vi arrangerer ringesentral 29.08, 30.08, 05.09 og 06.09. Her vi du sammen med 3-4 andre ringe til potensielle velgere fra kontoret i Trondheim fra 18.30-21.00, vi gir god opplæring, en ringemal og det blir sosialt med matservering.

Arrangementer gjennom valgkampen:

15.08 Demonstrasjon – We want peace

Demonstrasjon mot krigen i Afghanistan. Leder av Trondheim SV Åsa Kjølberg Moen holder appell:

17.08 Pakking og brus/pils

Vi møtes på kontoret for å pakke løpesedler og tar en brus eller øl på Habitat etterpå:

19.08 Klimakamp med Lars Haltbrekken og Trondheim SVs studentlag:

Studentlaget arrangerer klimamøte med blant annet Lars Haltbrekken. Les mer: https://fb.me/e/1uj0lJkNZ

20.08 Folkemøte på Habitat:

Velkommen til folkemøte og valgkampfest med SV! Vi får storfint besøk av partileder Audun Lysbakken som skal ha en panelsamtale med varaordfører Mona Berger og vår førstekandidat Lars Haltbrekken. Møtet ledes av Nils Heldal.Selveste Rasmus Rohde og bluesguru Dr. Bekken skal spille musikk for oss og det blir appeller!

Detaljer om møtet finner du her:

22.08 Sosialistisk Venstreparty
Varaordfører Mona Berger inviterer til sosialistisk venstreparty med 1. og 2. kandidatene på SVs valgliste i Sør-Trøndelag, Lars Haltbrekken og Hilde Danielsen. Det blir litt politikk, mest hygge og en rimelig unik mulighet til å bli bedre kjent med SVs kandidater. Er du nysgjerrig på hva Lars og Hilde er opptatt av og hva SVs politikk går ut på? Meld deg på arrangementet ved å gi beskjed på sms til 92861897, nærmere beskjed om sted får du ved påmelding.

Les mer: https://fb.me/e/1azdB0fYQ

25.08 Fagligpolitisk pub på Habitat

Les mer: https://fb.me/e/18Ua6kdh0

29.08 Møte mellom Lars Haltbrekken og afghanske foreninger i Trondheim

Åpent møte på Folkets hus med ulike afghanske foreninger i Trondheim. og Lars Haltbrekken fra 13.00-15.00.

09.09 Hoveddebatt på Byscenen med blant annet Lars Haltbrekken

Hoveddebatt for Trøndelag i regi av NRK/Adressa på byscenen. Her kan man møte opp som publikum.

10.09 Partilederdebatt

Vi jobber med å lage et felles arrangement hvor vi kan se partilederdebatten sammen

13.09 Valgvake på Habitat

Mer informasjon kommer