Årsmøte 2018

Buskerud SVs årsmøte 2018 arrangeres 3.-4. mars på Sørmarka kurs- og konferansesenter i Ski kommune i Akershus. Lørdagen er det ordinært årsmøte for Buskerud og på søndagen blir det felles med Akershus SV og Østfold SV for å forberede sammenslåingen av lagene i lys av regionreformen. På denne siden kan du finne oppdaterte frister og sakspapirer ettersom de blir klare.

Lokallagene velger sine delegater og melder de inn til fylkeskontoret senest torsdag 15. februar. Delegatnøkkel finner dere ved å klikker her.

Klikk her for å se sakspapirer til felles årsmøte mellom Akershus SV, Buskerud SV og Østfold SV.
Klikk her for å se sakspapirene til Buskerud SVs ordinære årsmøte.
Klikk her for å se Buskerud SVs valgkamprapport.

Endringsforslag:

Klikk her for å levere endringsforslag til felles årsmøte.

Klikk her for å levere endringsforslag til Buskerud SVs årsmøte.

Praktisk:

Reiser man kollektivt til årsmøtet kan man ta rute 550 fra Oslo bussterminal til Sørmarka. Sjekk ruter.no for rutetider.

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være fylkesstyret i hende senest 4 uker før årsmøtet, altså 3. februar. Unntaket er politiske uttalelser som kan leveres fram til møtet settes. Vi anbefaler likevel lokallagene å sende ut uttalelser i god tid for å sikre best mulig behandling. Forslag til vedtektsendringer har en egen frist som er seks uker før årsmøtet, 20. januar. Gjeldene vedtekter finner man her.

Delegater, uttalelser og spørsmål rundt årsmøtet kan rettes til distriktssekretær Endre Flatmo på epost buskerud@sv.no eller på telefon 476 61 415.